Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 04, 2009

Jualan Gudang Buku MPH

Pada 01 Mei, selepas solat jumaat, saya ke gudang mph di pj. Apa lagi, pi cari buku untuk koleksi peribadi le.

Lebih drpd rm300 untuk belian saya hari tu. Tapi saya perasan bhw banyak buku yg pernah ditawarkan 6bulan lepas, dan dah naik harga pula. Kenapa? Cuaca memang panas. Dan kelihatan ramai pengunjung yang lupa pakai pakaian luar. Ramai yg pakai macam baju tidur atau pakaian untuk ke pantai. Mungkin sebab terlampau nak cepat ke gudang sampai terlupa pakaian di khalayak ramai?

Masa saya lebih 2jam di MPH. Terpaksa 'cut short' kerana dah lebih bajet. Kira2 target rm15 sebuah buku. Kira2 lepas balik rumah rm18 sebuah buku, 17 buah buku aje. Dah abis baca 3buah hujung minggu lepas. 1 hari, 1 buku.

1 ulasan:

hisyamchemat berkata...

Wow! hebat memang hebat. Sememangnya anda boleh dijadikan contoh kepada generasi kini yang semakin lokek untuk berbelanja untuk mencari ilmu.