Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mei 20, 2009

Sahabat lama

Pada 16 Mei, Sabtu KLCC, saya berjumpa dgn seorang sahabat lama. kali terakhir berjumpa pada 1983.

Saya dikejutkan dgn salam oleh beliau. Beliau dah ada phd (akademik) dalam bidang statistik. Saya lihat dia tidak banyak berubah daripada segi fizikal. Cuma ada sedikit uban, dan ada simpan janggut. Beliau bersama anak2 melawat gerai pameran isterinya di ITEX2009.

Saya bertanya jika beliau berminat menjadi seorang pensyarah. Beliau hanya tersenyum. Mungkin nak mengelak berjumpa pemegang 'phd' yg bukan akademik.

Tiada ulasan: