Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Februari 24, 2014

Alhamdulillah Kepada Allah Yang Satu

alhamdulillah. masuk waktu maghrib tadi, usia saya meningkat setahun lagi. dan setahun lagi makin hampir kepada saat akhir.

alhamdulillah, tahun lepas saya bersama keluarga fsr di taman negara. alhamdulillah tahun ni saya bersama kedua ibubapa dan seorang adik di taman negara. jika jannah atau syurga adalah sebuah taman hijau dengan sungai yg mengalir, mungkin taman negara sebuah tempat yg mendamaikan di dunia.

alhamdulillah, tadi dapat menikmati makan malam yg dimasak ibu saya. alhamdulillah saya dapat menikmati makan malam tadi dgn ayah saya. alhamdulillah saya dapat solat isyak berjemaah di saf pertama dgn adik saya no3 di kanan saya.

alhamdulillah dgn apa yg ada dan apa yg tiada. saya mohon berbanyak maaf kepada semua untuk segala silap dan salah sama ada secara sengaja atau tidak sengaja sejak dulu sehingga kini. juga untuk masa akan datang. maklumlah manusia tidak sempurna, ada kelemahan dan kekurangan masing2. semoga kita semua sentiasa mendapat rahmat Allah Yang Esa. semoga kita mendapat kesejahteraan di dunia, di kubur dan di akhirat. semoga kita dijauhkan dan diharamkan daripada siksaan dunia, kubur dan akhirat.

Tiada ulasan: