Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Februari 18, 2014

Ditegur Lagi Di Surau

sekali lagi saya di tegur di surau dekat waktu maghrib. kali ni pada hari ini.

saya sudah ebrada dalam saf. alhamdulillah di saf pertama. selang seorang dari bilal. imam sudah membaca niat dan akan bertakbir. tiba2 saya terasa bahu saya di cuit. saya pandang ke belakang. seorang jemaah menunjuk ke baju saya dan tanya 'apa tu'. saya melihat ke bahu saya dan saya terus memakai semula cermin mata serta beredar utk keluar. saya lihat ramai jemaah lain melihat kpd saya kehairanan.

setelah menukar baju, saya sempat berjemaah dgn rakaat pertama. setelah selesai solat, seorang jemaah bertanya 'darah ke'?. jawab saya 'tahi burung'. tersenyum jemaah tersebut. alhamdulillah, jika saya tak ditegur sebelum saya mula solat, solat saya tadi tidak sah kerana pakaian kotor. terima kasih kerana sudi menegur saya.

Tiada ulasan: