Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 12, 2010

Berkongsilah Rezeki Yang Halal



antara pesan ibu saya adalah utk sentiasa murah hati dgn orang lain. pesanan beliau utk sentiasa berkongsi rezeki (halal) yg kita ada. dan ibu saya adalah seorang yg sangat pemurah hatinya.

tadi saya bersama para pelajar sps233 sr113/3 dis 2009 bersama menikmati makan malam selepas kuliah 3jam. pada asalnya menu adalah nasi ayam. tapi kemudiannya ianya ditukar kpd kfc atas permintaan ramai. tiada masalah kpd saya. kesemuanya janji adalah rezeki yg halal.

seronok melihat para pelajar menikmati hidangan. walaupun hanya seketul ayam seorang setelah dibahagi2kan secara adil oleh para pelajar, saya gembira melihat para pelajar sudi berkongsi kemurahan rezeki saya. mungkin sedikit terkilan sebab bukan kesemua ahli kumpulan dapat hadir.

insyaallah, saya akan cuba berkongsi kemurahan rezeki yg saya miliki dgn mereka yg lain pula. doakan semoga saya sentiasa dirahmani dan dirahimi Allah dgn rezeki yg halal.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terima kasih cik bad...doakan final kami :)

cebad berkata...

sama2. saya doakan anda semua mendapat keputusan yg sewajarnya dgn usaha anda.

Tanpa Nama berkata...

salam cebad.. kami dr warga sr113/3a ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas pemberian cebad selama ini..harap, moga mendoakan kejayaan kami di final exam, dan carry mark, tinggi2 ye cebad..amin...