Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 27, 2010

SRW 655 April 2010

Tadi 4pelajar dah hantar laporan penyelidikan mereka. insyaallah, esok, mereka yg lain akan hantar kpd saya. Ada yg berjumpa dgn saya sehingga sebelas kali sebelum menghantar SRW655 mereka. Sedangkan perjumpaan minima adalah 3kali shj.

Semester ini spt semester lepas, ada perjumpaan dgn para pelajar saya secara berkumpulan sehingga 10.30malam. Jika mereka bertekad utk menghantar hasil yg terbaik, maka ianya bukan satu masalah bagi saya utk berjumpa dan berbincang dgn mereka. kebiasaan pelajar akan berjumpa saya di pejabat selepas pukul 5ptg. ini kerana mereka tamat kerja jam 5ptg. pada awal sem perjumpaan pada hari sabtu ataupun ahad bergantung kpd masa saya yg sesuai dgn masa pelajar.

bagi saya srw 655 memberi peluang kpd saya utk menambahkan ilmu dlm topik yg disediakan oleh pelajar saya. bagi saya, secara umumnya, srw 655 memerlukan usaha drpd kedua2 pihak, pelajar dan pensyarah. maka saya sebagai pensyarah penasihat perlu tahu dlm bidang yg dilakukan penyelidikan oleh pelajar. itu adalah amanah drpd uitm dan fsr kpd saya.

insyaallah, sem hadapan saya akan mendapat pelajar yg kurang drpd sem ini. bagi saya ada baiknya dan ada kekurangannya.

Tiada ulasan: