Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 12, 2010

Peers Sentiasa Di Hatiku




Baru sekejap tadi saya telah hadir di majlis penghargaan dan penyampaian sijil peers. Ini adalah acara tahunan untuk peers (badan peer kaunselor uitm). sijil diberikan kpd mantan ajkt peers dan ajk program yg telah dianjurkan oleh peers.

Saya hadir sebagai seorang daripada penasihat. insyaallah, pada tahun ini saya lebih aktif berbanding tahun2 sebelumnya. terima kasih kpd peers dan alumni peers yg hadir. terimakasih kpd para kaunselor dan ahli antarabangsa peers yg turut hadir.

tahun 2010 merupakan tahun yang amat murah rezeki drpd peers. setelah memenangi pengiktirafan sbg persatuan terbaik uitm pada 2009, peers turut memenangi hadiah terbaik utk persatuan pelajar semasa hari bertemu pelanggan hep. tahniah dan terima kasih kpd peers dan alumni peers serta mereka yg turut membantu dlm kejayaan peers.

semasa ucapan saya tadi, saya maklumkan kpd peers utk menyahut saranan NC uitm untuk terlibat secara aktif dlm prg mengubah destini bumiputera melalui pendidikan. insyaallah, kita peers akan bersama membantu menjayakan prg ini.acara pertama insyaallah di sabah.

Tiada ulasan: