Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 20, 2010

Pendidik dan Anak Didik

Bicara saya adakalanya berulang2. Saya minta maaf. Maklumlah, adakalanya seronok berbicara perkara yang telah dibicarakan. Adakalanya, sebenarnya saya terlupa saya telah berbicara perkara tersebut.

Jika nak tahu seorang pendidik, lihatlah anak didiknya. Di fsr, jika nak lihat keberkesanan pelajar strength n conditioning, lihatlah anak didik hasil kursus ini. graduan kursus ini akan berkumpul setiap semester kerana ingin berjumpa anak2 didik lain PM Hj Zul Kadir. Ramai yg berjaya di bidang strength n conditioning.

Jika nak lihat keberkesanan pelajar outdoor n recreation, lihatlah anak didik hasil kursus ini.graduan kursus ini akan berkumpul pada setiap semester kerana bersedia membantu jika diminta atau tidak diminta oleh encik Hisyam. Ramai yg berjaya di bidang ini di swasta dan kerajaan.

PM Zul saya anggap sebagai sikong strength n conditoning di fsr. Encik Hisyam saya anggap sebagai sikong outdoor n recreation di fsr. Kedua2nya adalah tiang2 utama di fsr. saya hanyalah harimau yg menjaga fsr utk memastikan pengkhianat agama dan bangsa tidak akan lama di fsr dan uitm. insyaallah, pengkhianat bangsa dan agama yg ada di fsr akan mendapat pembalasan sewajarnya, kalau tidak segera, secara tertangguh. Allah Maha Mengetahui dan Maha Adil.

1 ulasan:

lakgnU (bukan nama sebenar) berkata...

Allah pelihara CEBAD. Amin.

Berjuang demi kebenaran.