Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 26, 2010

Jawatan Baru

Secara hakiki nya, jawatan say di uitm adalah sebagai seorang pensyarah. Tetapi secara bukan hakikinya, saya mempunyai pelbagai jawatan di uitm. Bukan jawatan yang sengaja diminta2, tetapi amanah drpd pihak yg lebih mengetahui.

Pada 30 april ini, saya akan tamat satu jawatan. insyaallah, pada 31 mei ini, satu lagi jawatan saya akan sampai ke penghujung. jawatan bukan hakiki akan berganti. ianya bukkannya hak saya. maka jawatan bukan hakiki diberi sebagai amanah berdasarkan kepercayaan pengurusan kpd kebolehan saya.

hmm, mungkinkah saya akan diberi jawatan baru pula selepas 31 mei ini? tadi macam ada tanda2 diberi kpd saya. perasaan berbelah bagi apabila ada kemungkinan diberi tugas dan tanggungjawab baru. ada suka, ada duka. suka kerana diberi kerana kepercayaan. duka kerana amanah yg perlu dipenuhi.

saya mengingatkan diri saya, janganlah salah guna kuasa. nanti terkena seksyen 15, akta pencegahan rasuah, habislah pencen, malulah keluarga.

Tiada ulasan: