Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mac 15, 2011

Berfutsal Semula

saya baru balik drpd berfutsal bersama kawan2 dan adik2 saya. turut sama adalah anak2 kpd beberapa kawan.

setelah sekian lama tidak berfutsal, saya kembali berfutsal. mula2 risau juga. maklumlah, stamina dah lama tak test. sendi2 dah keras. tapi alhamdulillah, futsal tadi berjaya saya lalui tanpa sebarang kecederaan berat. pelanggaran dan kemalangan kecil perkara biasa dlm bersukan. yg cedera mungkin ego.

dgn kos rm10, futsal adalah satu aktiviti sosial buat saya. diharapkan ianya dpt saya teruskan sebagai acar mingguan bersama kawan2 lama. dan saya telah maklumkan kpd kawan2 saya bhw saya akan perlu bantuan mereka utk memberi peluang latihan industri kpd pelajar2 uitm. rupa2nya pernyataan saya bhw saya adalah seorang pegawai pemasaran uitm akan menjadi satu kenyataan.

Tiada ulasan: