Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 07, 2011

Pilihan - Yang Mana Satu

ada orang tiada pilihan. ada orang ada banyak pilihan. tadi saya mendapat 2 pilihan.

insyaallah, saya akan tamat jawatan pentadbir akademik yg saya pegang sekarang pada penghujung mei 2011. jawatan ini telah saya sandang sehingga tamat tempoh selama 3tahun. isu yg berlaku semasa saya di swasta berulang di tempat sekarang. ketidakserasian bertugas dgn pihak tertentu. kepercayaan dlm menjalankan tugas adalah penting. ini menentukan keselesaan bekerjasama.

alhamdulillah, saya mendapat tawaran utk 2jawatan baru di pejabat sama. jadi sebelum saya membuat keputusan, saya perlu menilai kedua2 pilihan utk memastikan saya membuat keputusan terbaik utk diri dan organisasi. jika saya bersetuju, saya mungkin ke pejabat di bukit yg menghadap pintu masuk utama uitm shah alam.
doakan saya pilih yg terbaik dgn izin Allah.

Tiada ulasan: