Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Februari 28, 2011

Terima Kasih JKKK Kg Kuala Tahan, Jerantut

saya andaikan saya sebagai seorang pegawai pemasaran. saya pasarkan uitm - perkhidmatan dan produk uitm. dan antara produk utama uitm adalah graduan dan bakal graduan.

alhamdulillah setelah mercy setuju 'membeli' produk uitm - jaringan masyarakat, peers uitm, pada hujung minggu yg baru berlalu, jkkk kg kuala tahan, jerantut, pahang bersetuju 'membeli' uitm. produk yg dipersetujui adalah bengkel bersama uitm, projek anak angkat bersama peers, dan pelbagai projek dan program dibawah khidmat masyarakat. pengurus utama 'urusniaga' diantara uitm dgn jkkk kg kuala tahan adalah pejabat tnc jim.

tok 4 dgn bangganya memaklumkan semasa perjumpaan diantara jkkk kg kuala tahan dan wakil uitm (peers shah alam) bhw semasa perjumpaan bersama pegawai daerah, beliau telah mengejutkan ahli mesyuarat yg terdiri juga drpd wakil jkkk lain dlm daerah, iaitu jkkk kg kuala tahan telah mewujudkan hubungan strategik dgn uitm shah alam utk membantu memajukan kg kuala tahan. kecil tapak tangan, nyiru kami tadahkan, insyaallah.

Tiada ulasan: