Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 03, 2011

Cadangan Peers ke Taiping/Tampoi

antara cadangan aktiviti peers pada 2011 adalah lawatan ke hospital bahagia. cadangan pertama adalah ke hospital di tanjung rambutan. dan ianya akan merangkumi lasabela ke penjara taiping, zoo taiping dan ke sebuah kolej bersekutu uitm di ipoh.

cadangan kedua adalah ke johor. kita lawat hospital di tampoi, uitm jb, utm dan kolej bersekutu uitm di larkin. keputusan belum dilakukan lagi. insyaallah, jika sempat, saya akan berbincang dgn wakil hospital tampoi pada petang ini.

pada 2009, peers melakukan sebanyak 40 aktiviti. pada 2010, sebanyak 43 aktiviti peers. pada 2011, saya jangkakan sekurang2nya 20 aktiviti. jika lebih dan mampu diuruskan dgn baik dan memberi pulangan yg membina ahli2 peers, ianya sangat2 membantu dlm penilaian keberkesanan aktiviti persatuan di uitm.

petang semalam, setelah selesai mesyuarat lembaga pengarah, saya berbincang dgn ketua pkk. beliau cadangkan agar setiap program mempunyai laporan berkaitan penilaian keberkesanan program peers kpd peers, senarai kehadiran, perbandingan kos mengurus dan manafaat menjalankan program selaras dgn pengurusan amalan terbaik.

Tiada ulasan: