Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Februari 09, 2011

Perjumpaan dgn ahli Peers

tadi bermula 8.30mlm saya hadir ke aktiviti peers. ianya adalah perjumpaan dgn ahli peers utk membentangkan program2 peers utk sem jan-mei 2011.

alhamdulillah, seramai 3mantan presiden peers telah dpt hadir utk mempromosikan peers kpd ahli2 baru. saya anggarkan lebih 100peers yg hadir (baru dan sedia ada). ramai yg terpaksa memenuhi tangga di kiri dan kanan dlm dewan selain duduk di belakang. mungkin seramai 150peers yg hadir.

saya mempromosikan program peers dan mengubah destini anak bangsa, dan khidmat masyarakat di kuala tahan. berdasarkan kpd sambutan 'ooo, aaaa, waaa,...' saya andaikan ramai yg berminat utk mengikuti kedua2 program ini. saya juga mempromosikan program cadangan antara peers dan mercy malaysia.

insyaallah, peers akan terus cemerlang dgn ahli2 baru. sokongan kaunselor dan alumni dulu, kini dan di masa hadapan sentiasa dihargai dlm membantu peers menjadi cemerlang sbg seorang insan.

Tiada ulasan: