Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Februari 13, 2011

Kerjasama Peers UiTM dan Mercy



alhamdulillah, sekejap tadi perjumpaan saya dgn presiden mercy malaysia berjaya membuka peluang utk peers uitm, uitm dan mercy bekerjasama utk masyarakat. terima kasih datuk dr ahmad faizal. gambar di atas adalah gambar datuk presiden (berbaju belang dan berjambang, yang sedang bersalaman)

sehingga kini, mercy mempunyai mou utk bekerjasama dgn beberapa buah ipt di malaysia. antaranya adalah ukm, utm dan unimap. dan insyaallah, uitm akan menyusul. sbg permulaan, peers boleh membantu mercy di gudang2nya utk menyediakan stok bg khidmat masyarakat. seterusnya, peers uitm dan uitm boleh membantu melalui kehadiran di tempat2 mengalami bencana di malaysia. dan kemuncaknya adalah penglibatan di peringkat antarabangsa.

persetujuan adalah berdasarkan kpd krebiliti pemimpin. dan amatlah penting juga kita mempunyai sistem jaringan yg kukuh diantara pemimpin dan ahli dlm organisasi2. kepercayaan ini bukannya baru bermula. ianya sudah berusia melebihi 30tahun.

Tiada ulasan: