Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Februari 01, 2011

Mercy dan Peers UiTM Shah Alam

semasa menunggu kedatangan prs umk, ketua pkk mencadangkan peers utk melibatkan diri melalui khidmat masyarakat secara lebih luas lagi. beliau mencadangkan melalui mercy malaysia.

belum habis beliau bercerita tentang cadangannya, saya telah smskan kpd presiden mercy, datuk dr ahmad faizal. beliau merupakan rakan sekolah saya. kami dlm satu kumpulan kelas selama 3tahun. dan saya menerima sms balasan drpdnya bhw beliau akan telefon saya kemudian.

semasa mengiringi pelawat dari umk menaiki bas utk ke bangi, saya menerima panggilan telefon drpd presiden mercy. saya memberi salam spt berikut,'assalamualaikum datuk'. belau membalas,'apa datuk2 ni, kita abang adik, bro cukuplah'. begitulah cara seorang yg rendah diri. kami bersetuju utk berjumpa dan berbincang tentang kerjasama diantara mercy dan peers shah alam pada sabtu. insyaallah, peers akan cemerlang di peringkat antarabangsa.

Tiada ulasan: