Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Februari 16, 2011

Audit HEA

saya di hea drpd jam 9pagi smp 6.30ptg. saya menjalankan audit korporat uitm.

memang banyak yg saya dpt belajar drpd mereka di hea. dan diantara auditee saya adalah bekas pensyarah saya, dr faizah, pengarah pembangunan akademik uitm. saya maklumkan kpd beliau,'doc, tak kw pelik, accounting graduate buat audit akademik'. jawab beliau,'i pulak kan pengarah pembangunan akademik'. jadi saya hanyalah meneruskan kecemerlangan yg ditunjukkan oleh para akademik dan pelajar fakulti perakaunan uitm.

saya tidak dapat mengaudit dr roziah janor, pengarah kurikulum. beliau tiada di shah alam. beliau juga adalah diantara sifu iso saya. saya tentu akan rasa pelik juga jika kena mengaudit beliau.

alhamdulillah, mereka di hea bersedia membantu memudahkan tugasan audit saya di hea. terima kasih kpd ketua timbalan pendaftar, 3 penolong pendaftar, dr hadariah, dll. saya makulmkan kpd mereka bhw audit adalah utk membantu penambahbaikan kualiti pengurusan pendidikan di uitm. dan mereka bersetuju.

Tiada ulasan: