Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Februari 22, 2011

Satu Minggu Yang Bergerak Cergas

bermula dgn di lumut pada 18-19feb (jumaat-sabtu), esok gerakan cergas di morib (23-25feb, rabu - jumaat). dan insyaallah di kg kuala tahan pada 26-27feb (sabtu-ahad). dan insyaallah di asahan pada 4-6mac (jumaat-ahad).

18feb saya terlibat prg fsr di obs. manakala 23feb adalah juga pgrm fsr. 26feb prgm jim dan peers. 3mac saya di ktt, prgm iso. 4mac adalah prg peers, iaitu kaf.

komen staf saya (diulang2), cebad ni pada tahun pertama bersama ined amat sibuk, banyak p keluar. dan sekarang di tahun akhir bersama ined, cebad sibuk semula, banyak keluar.

kesemua prg saya di luar uitm adalah mengikuti prg uitm atau mewakili uitm. jadi tidak perlulah ada yg berasa irihati. jika ada kredibiliti, anda pun boleh juga. tapi janganlah kerana mengharapkan 'claim' utk kayakan diri ya.

2 ulasan:

nur berkata...

Bos, bertambah2 busy kt luar...next week n next 2 weeks staf plak g berkursus & berbengkel...camne tu

nur berkata...

Happy Birthday Boss...from Nur n Muiz...
Staf pn akan busy bos, baru habis meeting, nk g promosi program kt TV3(1-3 Mac), tapi dh minta xcuse coz nanti 2 minggu berturut2 staf x de kt ofis lg attend kursus n bengkel. Staf akan bertugas di Ekspo Selangkah je pada 19 Mac 2011, tapi x bleh claim OT, bleh claim cuti je...bertambah lagi la cuti kita orang.
Muiz akan ikut nur g kursus Fail Meja 28/02 - 01/03, tadi JPbSM call bleh tambah peserta.
Ok bos, isnin selasa ni staf 2 orang x de kt ofis...will attend kursus...