Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Februari 09, 2011

Buku dan Menilainya

saya menerima dua bungkusan dari uk hari ini. kedua2 bungkusan tersedia menanti saya utk membukanya setelah saya sampai dari uitm.

kedua2nya adalah buku yg saya pesan melalui ebay. kedua2nya adalah buku bertajuk lesiure and recreation management. buku ini ditulis oleg george torkildsen. ianya adalah edisi ke 4, terbitan tahun 2000.

sebelum ini saya hanya ada salinan shj. ianya tidak dpt saya cari di kedai2 di malaysia. alhamdulillah, internet membolehkan saya membeli buku2 yg bagi saya amat bernilai utk profesion saya sbg pensyarah. kos sebuah buku hanyala lebihkurang rm30. mungkin mahal bg setengah orang. tetapi bg saya ianya amatlah murah drpd segi kos tetapi tidak ternilai drpd segi ilmu utk saya pelajari dan kongsi bersama pelajar di fsr.

Tiada ulasan: