Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Februari 25, 2011

2 4 44 25 02 2011

alhamdulillah, pada hari ini genaplah usia saya di bumi Allah ini sebanyak 2 4 tahun, atau lebih tepatnya 44 tahun. tetapi di hati terasa seolah2 masih 24tahun. dan saya sentiasa berdoa agar fizikal saya adalah sentiasa fizikal seorang yg berusia 24tahun.

semalam di morib, beberapa orang rakan fsr telah mengucapkan selamat hari lahir kpd saya. saya juga telah disiram dgn air mineral. niat asal mereka utk membasahkan saya di kolam renang. dan pada pagi tadi, sesi bengkel dimulakan dgn ucapan dan nyanyian 'Allah selamatkan kamu' kpd saya. terima kasih kpd koir fsr.

adakah 44 merupakan permulaan, pertengahan atau penghujung kpd saya? Allah jua yg mengetahui. saya sentiasa berdoa agar dikurniakan usia yg membolehkan saya menyediakan bekalan utk kesejahteraan dunia dan akhirat. terima kasih kpd mereka yg sudi mengucapkan sejahtera kpd saya pada hari ini. semoga kita semua sentiasa mendapat rahman dan rahim Allah.

2 ulasan:

Nurul Afiqah berkata...

Selamat ulangtahun sir. Semoga selalu dlm keberkatan-Nya.

cebad berkata...

Terima kasih. semoga kita semua sentiasa mendapat rahmat Allah