Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Februari 11, 2011

Konferensi Akademik 2011 UiTM

selama 3hari, drpd 10 hingga 12 feb 2011, khamis hingga sabtu, saya akan hadir ke konferensi akademik 2011 uitm. ianya adalah satu program wajib utk staf gred 27 ke atas.

semalam konferensi dimulakan dgn pembentangan oleh keempat2 tnc. pada pagi tadi pembentangan oleh pendaftar dan bendahari. ianya diikuti dgn forum bersama nc uitm, wakil berita harian dan wakil utusan malaysia (dato' zaini) yg di mudahcarakan oleh seorang artis (graduan uitm - tapi saya tak ingat namanya). pada sebelah petang pula pembentangan oleh pengarah pembangunan akademik dan pengarah kurikulum. ianya diikuti dgn pertunjukkan fesyen. esok ianya akan disambung dgn pembentangan oleh bos saya, pengarah ined dan pengarah ilearn. konferensi akan diakhiri dgn sesi bersama menteri pengajian tinggi.

saya seronok hadir ke konferensi, seminar dan sebagainya. utk konferensi ini, saya sempat bergambar bersama beberapa sahabat2 dari shah alam dan luar shah alam. bukan mudah hendak berjumpa sahabat2 dari seluruh sistem uitm. ianya juga peluang utk saya berjumpa dgn sahabat2 drpd pelbagai jabatan dan fakulti di uitm shah alam. selain drpd meningkatkan ilmu, konferensi membolehkan kita mengeratkan persahabatan dan bertemu sahabat baru.

Tiada ulasan: