Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 27, 2011

Paralimpik

paralimpik adalah sukan utk oku yg setaraf dgn olimpik. dan malaysia berjaya memenangi beebrapa pingat melalui paralimpik. memang oku juga mampu menyaingi kebolehan mereka yg normal malah boleh melebihi mereka yg normal dlm sukan.

paralimpik di malaysia di gerakkan oleh majlis paralimpik malaysia (mpm). sekarang ianya dipengerusikan oleh yg bhg datuk zainal abu zarim. dan pihak mpm telah sudi menjemput uitm melalui fsr utk menjadi penganjur bersama bagi gerakan paralimpik negara sedekad 2011-2020 selaras dgn matlamat malaysia menjadi sebuah negara maju pada 2020.

insyaallah, dgn komitmen yg ditunjukkan oleh en nagoor meera dlm paralimpik,fsr akan cuba turut menyumbang dlm membantu meningkatkan prestasi paralimpians malaysia. para pelajar fsr dan uitm juga turut dijemput utk bersama menjadi sukarelawan utk membantu mpm dlm meningkatkan prestasi paralimpians malaysia. jemputan ini tidak terhad kpd warga uitm di shah alam shj.malah alumni uitm juga dijemput utk menjadi sukarelawan paralimpik malaysia.

1 ulasan:

olie_8 berkata...

semoga berjaya FSR~