Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mac 10, 2011

Kursus Lagi di ILQAM

hari ini saya berkursus lagi di ilqam. tajuk kursus hari ini adalah 'educational psychology'. ianya berkaitan psikologi pendidikan dan kepentingan kpd seorang pensyarah di uitm.

semeja dgn saya adalah penerima anugerak akademik 2011 utk peserta terbaik kursus anjuran ilqam. beliau memang aktif semasa kursus. beliau tidak kedekut berkongsi ilmu dgn peserta lain. seorang lagi semeja dgn saya adalah seorang pensyarah kejuruteraan awam. beliau mempunyai phd, dan sarjana muda dlm undang2 selain dlm bidang kejuruteraan awam. dan seorang lagi yg semeja dgn saya adalah bekas pensyarah saya semasa saya belajar di peringkat diploma. saya pernah mengaudit beliau semasa beliau menjadi dekan fakulti undang2 da pentadbiran awam.

saya juga berpeluang berkenalan dgn seorang pensyarah fakulti farmasi. beliau berasal dadri hyderabad india. beliau telah berada di malaysia sejak melanjutkan pengajian di peringkat sarjana di usm.

terima kasih kpd penganjur yg sudi menjemput saya sebagai peserta. secara purata, saya hadir ke kursus ilqam setiap bulan utk tahun ini.

Tiada ulasan: