Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 27, 2011

GPN 2011-2020

alhamdulillah, tadi saya selesai menjalankan tugas saya sbg moderator utk forum 2 d konvensyen kebangsaan gerakan paralimpik negara sedekad 2011-2020. ahli panel saya terdiri drpd pm dr mohd fadzil che din, pengarah institut sosial malaysia dan en noor kefli sulong, pengarah sukan uiam.

tajuk yg dibincangkan adalah sukarelawan dan pemasaran utk gerakan paralimpik. bagi slot2 lain, ianya telah dipengerusikan oleh staf2 uitm, majoriti dr fsr. dekan fsr turut hadir utk mendpt maklumat bgmana fsr dpt menyumbang kpd peningkatan prestasi paralimpik di malaysia.

orang kuat fsr dlm paralimpik adalah en nagoor meera. selain beliau, turut terlibat adalah pm dr anuar suun, dr rozita dan en hamdan. beberapa pelajar sarjana fsr dan staf pentadbiran fsr turut juga terlibat.

ramai drpd peserta yg hadir adalah graduan fsr. mereka mewakili organisasi masing2. tahniah dan terima kasih kpd penganjur gpn 2011-2020. insyaallah, saya sedia membantu jika dijemput.

Tiada ulasan: