Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 30, 2011

Kuala Tahan dan Taman Negara

bermula pada bulan februari 2011, insyaallah saya akan ke kuala tahan pada tiap2 bulan sehingga jun 2011. itulah perancangan asal.

februari 2011 - recce utk program peers di kuala tahan. mac 2011 - recce utk program ined di kuala tahan dan semakan program peers di kuala tahan. april 2011 - bengkel bersama jkkk di kuala tahan. mei 2011 - program peers di kuala tahan dan bersama tm di kuala tahan. jun 2011 - ined di kuala tahan.

walau bagaimana pun, kita hanya merancang. dan perancangan perlu dikemaskini. maka terbaru, saya rancang program april di bawa ke bulan mei. pada minggu tersebut, saya berkemungkinan mempunyai 4 program di kuala tahan. ada peluang kot jadi jkkk (kehormat)?

tadi saya berbincang dgn peers tentang program peers di sabah dan kuala tahan. sehingga kini masih tiada yg sudi menjadi ajk program. kenapa? tiada keyakinan ke? peers boleh, insyaallah.

Tiada ulasan: