Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 28, 2011

Taman Botani Putra Jaya

tadi saya ke taman botani putra jaya. ianya kelas bersama pelajar 4s2 sesi jan 2011 utk kursus sps550.

setelah belajar teori kaunseling, maka matlamat lawatan adalah utk pelajar mempraktik teori/terapi yg dipelajari utk mengurangkan stres. saya andaikan berada di taman botani putra jaya akan dapat membantu mengurangkan stres pelajar yg akan menghadapi peperiksaan akhir bermula 20 april nanti.

cadangan asal ke taman botani shah alam. tetapi tbsa tutup pada hari isnin. tadi pun di tbpj kafenya tutup. hari isni lebih kpd hari 'maintenance'. alhamdulillah cuaca yg cerah mengizinkan kami menikmati keindahan alam milik Allah.

insyaallah esok saya akan bersama pelajar 4s1 dan 4s3 di tbsa pula. ada yg nak join sama?

Tiada ulasan: