Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mac 08, 2011

Temuduga

pada petang semalam dan pada pagi tadi saya bertemuduga. saya ditemuduga dan saya juga menemuduga. ianya berkaitan jawatan yg ditawarkan kpd saya selepas jawatan sekarang.

petang semalam saya bersama dgn bakal bos saya, jika saya setuju. saya diberi 2 pilihan. pada mulanya saya tertarik dgn jawatan yg melibatkan 'nurturing'. tetapi setelah mendengar penerangan dan melihat kesungguhan bakal bos bercerita tentang latihan industri, saya bersedia menerima jawatan yg ditawarkan.

pada pagi tadi saya berjumpa dgn bos sekarang yg sedang saya bantu. beliau bersungguh2 inginkan saya mengggantikan beliau. setelah sah saya mendengar 'promosinya', saya tertarik dgn jawatan yg ditawarkan. keputusan bergantung kpd bos besar. jika dia fikir dan yakin saya boleh bekerja dgnnya, maka dia akan menetapkan jawatan saya. best juga..prof madya dr.. insyaallah. bersama kita doakan yg terbaik utk diri dan organisasi. insyaallah.

Tiada ulasan: