Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Mac 12, 2011

Bersama Presiden Majlis Paralimpik Malaysia

semalam di fakulti saya, presiden mpm dan seorang lagi wakil mpm hadir untuk perjumpaan dgn pelajar dan staf fsr. matlamatnya adalah perbincangan berkaitan konvensyen GPN yg akan diadakan di melaka nanti.

saya lambat sampai. nagoor, pensyarah fsr telah sms kpd saya utk maklumkan supaya saya turut hadir. dan kerana lambat, tempat duduk yg kosong adalah di sebelah presiden mpm, datuk zainal. semasa saya diperkenalkan oleh dr anuar, saya terus bertanya kpd datuk sama ada beliau adalah abang kpd seorang cikgu yg ayah saya kenali. jawapan beliau adalah 'ya'. dan komen beberapa pensyarah fsr,'dia kenal semua orang di kelantan'.

datuk zainal memuji dr anuar dan nagoor yg sangat aktif berkaitan paralimpik dan oku. maka saya cadangkan kpd nagoor utk melancarkan unit penyelidikan berkaitan oku dan paralimpik semasa konvensyen nanti. usah kita pedulikan mereka yg hanya tahu berdengki tetapi tidak boleh bekerja.

Tiada ulasan: