Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 21, 2011

JIM dan PJI dan R&I

di kampus cawangan, jawatan tp ke3 ialah tp pji. ianya bermaksud timbalan pengarah yg bertanggungjawab utk penyelidikan (dan inovasi) dan jaringan industri (dan masyarakat). dan tp ini melaporkan selain kpd pengarah di kampus adalah kpd tnc r&i dan tnc jim di shah alam.

tadi saya makan malam bersama tp pji uitm terengganu. bersama2 beliau adalah penyelaras masmed uitmt dan penyelaras tunas mekar uitmt. makan malam juga termasuk perbincangan berkaitan tugas2 pji trganu.

tp pji uitmt memang banyak idea yg bernas. dan saya tertarik dgn 2 drpd idea beliau iaitu pokok karas dan sarang burung walit. hasil perbincangan membuatkan saya berminat utk lakukan penyelidikan berkaitan burung walit dan pokok karas. mungkin satu drpdnya boleh saya gunakan utk phd saya. insyaallah.

terima aksih kpd pm dr azemi krn sudi berkongsi idea2 yg bernas dgn saya. terima kasih juga krn sudi belanja saya makan malam, walau pun pada asalnya saya berniat nak belanja beliau dan pasukannya makan malam.

Tiada ulasan: