Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Mac 18, 2011

Majlis Pelancaran AKNC 2011

pada pagi tadi saya di ilqam lagi. tetapi kali ini untk taklimat aknc 2011 oleh felo inqka. kalau sebelum ini, majlis diadakan sama ada di dewan kolej atau di hotel, maka kali ini diadakan di auditorium ilqam.

pada sebelah petang pula, diadakan majlis pelancaran aknc 2011. ianya telah dirasmikan oleh nc uitm. majlis yg ringkas diakhiri dgn majlis penyampaian cenderahati utk panel penilai aknc 2010. dan saya adalah antara panel aknc 2010 yg turut menerima cenderahati drpd nc uitm.

utk aknc 2011, bilangan panel penilai akan dikurangkan bilangannya. ianya atas alasan2 tertentu. maka masihkah saya akan menjadi panel aknc? jika tidak terpilih, ok juga sebab tugasan baru memerlukan saya bertugas spt ranger - sentiasa bergerak cergas.

terima kasih kpd rakan2 penilai aknc 2010, inqka dan semua pihak yg terlibat utk majlis tadi.

Tiada ulasan: