Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 01, 2011

Pelantikan Baru

alhamdulillah, setengah jam tadi saya telah terima surat pelantikan baru saya. ianya ditandatangani oleh naib canselor uitm. dan ianya telah diserahkan kpd saya secara peribadi oleh bos baru saya, pengarah untuk satu drpd unit di pejabat jaringan industri dan masyarakat uitm.

pagi tadi saya dimaklumkan oleh tnc p&i bhw tugas sbg ketua di pejabat tnc berbeza drpd tugas ketua di fakulti, cawangan, bahagian dan pusat2 lain. maka beliau akan memastikan bhw kami sbg ketua di peringkat universiti dikategorikan berbeza. kategori a.

panjangnya senarai edaran utk salinan surat pelantikan saya. ianya meliputi hampir kesemua pengurusan eksekutif uitm kecuali penasihat undang2. mereka yg lain adalah pnc komunikasi korporat, pengarah ined, dekan fsr dan timb pendaftar saraan. insyaallah, saya akan menjalankan tugas dgn penuh amanah utk kebaikan bersama, pelajar, staf, uitm dan pihak2 lain.

terima kasih dato dan tnc jim kerana memberi kepercayaan kpd saya utk berkhidmat di peringkat universiti.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Congrats & condolence... all the best Bro. They believe in you, so keep up ur excellent job :-)

cebad berkata...

tqvm bro