Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 22, 2011

Mobiliti Pelajar

pagi tadi saya hadir ke mesyuarat dana mobiliti uitm. saya ingat hanya mesyuarat perbincangan biasa. rupa2nya mesyuarat utk menimbangkan permohonan mobiliti pelajar utk ke luar negara.

mesyuarat bermula drpd pukul 9pagi. ianya dipengerusikan tnc jim. saya hadir sebab saya ketua mobiliti pelajar uitm. ahli2 lain termasuk wakil bendahari. dan kebanyakan fakulti menghantar timb dekan jim/pji utk membentangkan permohonan pelajar mereka. ramai drpd pembentang adalah kawan dan kenalan saya. tetapi tugas dijalankan dgn amanah. tiada 'biasness'.

permohonan oleh pelajar melibatkan negara2 di eropah, amerika syarikat, timur tengah, asia, dan australia/new zealand. tiada memohon ke amerika selatan atau amerika tengah. masih banyak fakulti tidak memohon utk dana ini termasuk fakulti saya fsr. walau bagaimana pun, dana sudah hampir habis. insyaallah, permohonan akan dibuat kpd mereka yg sudi menabung ke dana ini utk membolehkan graduan uitm lebih boleh dipasarkan.

Tiada ulasan: