Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 19, 2011

Mesyuarat Lagi

pagi tadi saya bermeyuarat dgn bos besar pejabat saya, tnc jim. saya sekarang bertugas di pejabat jim uitm. bahagian saya adalah kebolehpasaran graduan, satu caps mohe. satu lagi caps mohe di bahagian akademia dan industri, jim.

hadir sama tadi beberapa pengarah dan pnc masmed. turut hadir beberapa2 drpd ketua2 di jim. hampir 4jam mesyuarat. maklumlah, kali pertama bos jim jumpa dgn mereka yg bertugas dgnnya bermula 1 apr 2011. dan memang staf sentiasa tak cukup. maka perlu ada kebijaksanaan dlm menguruskan organisasi. saya maklumkan kpd tnc jim bhw saya sedia menggembeling tenaga peers utk membantu jim menjalankan tugas dan tanggungjawab utk uitm.

petang saya bermesyuarat dgn bos bahagian saya. agenda adalah tugasan yg diberikan kementerian kpd uitm utk negara. dan ianya akan diuruskan oleh bahagian kebolehpasaran graduan, jim uitm. kami akan menguruskan pelajar2 bukan shj uitm tetapi lain2 ipta. besarnya kpi. insyaallah, kita akan lakukan yg terbaik.

Tiada ulasan: