Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 21, 2011

Forum EUM-CCI

pagi tadi saya hadir ke forum perdagangan eum-cci (european union malaysia chamber of commerce and industry) mewakili uitm bersama seorang lagi staf jimuitm. ianya diadakan di hotel royale chulan.

memang ramai wakil eu yg hadir. tergamam juga mula2. pesan kawan saya 'minggle around'. maka saya pun berkenalan dgn mereka yg ada. oleh kerana kali pertama di majlis macam ni, saya sekadar memperkenalkan nama dan organisasi saya. alhamdulillah berjumpa dgn alumni uitm dan beliau bersedia membantu menjayakan program jim.

semasa forum saya duduk di sebelah wakil austria. kelamkabut juga dok fikir apa nak berborak dgnnya. kalau tentang jerman ok lah sikit. nampak gaya saya kena buka balik buku sejarah dunia dan geografi. jadi esok kena pi kedai bukulah.

acara spt ini memenatkan dan mengenyangkan. kena banyak bersenam utk sihat dan cergas (healthy and fit).

Tiada ulasan: