Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 04, 2011

MPPSP 2011

alhamdulillah, tadi telah berlangsung dgn jayanya majlis penghargaan dan penyampaian sijil peers 2011. ianya telah diadakan di dataran tuanku fauziah, bersebelahan dgn bangunan canseleri uitm.

mengikut senaarai kehadiran, dijangkakan serama lebih 80 tetamu akan hadir. selain tetamu jemputan, peers dan alumni peers turut hadir. ketua pusat kerjaya dan kaunseling uitm adalah vip yg telah merasmikan majlis. selain drpd pn hjh kamaliah abu, 2 kaunselor lain turut hadir,pn azah dan pn mas.

peers fskm juga turut hadir.mereka juga adalah ahli kpd peers uitm shah alam. peers fsktm ditubuhkan utk membantu kaunselor di fskm menjalankan aktiviti2 kaunseling dgn lebih berfokuskan kpd warga fsktm.

ramai peers semasa menjadi ahli pada awalnya gemuruh berdiri dan bercakap di hadapan khalayak ramai. setiap presiden peers tidak terkecuali. dan tadi sebagai membantu mengurangkan gemuruh presiden peers 2011, beliau telah diminta mendendangkan sebuah lagu. dan drpd nyanyian beliau tadi,saya yakin gemuruhnya di hadapan orang ramai semakin berkurangan.

terima kasih dan tahniah kpd ajk mppsp 2011. terima kasih kpd kesemua hadirin. insyaallah kita berjumpa pada mppsp 2012.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sir bad..fskm la..:)
trima kasih yg xterhingga utk sir bad..pn kamaliah..pn mas..pn azah..alumni..n juga sume ahli peers yg sudi hadir..enjoy!