Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, April 09, 2011

Malam Pra Graduan FSR April 2011

alhamdulillah. tadi berlangsung dgn lancarnya malam pra graduan dan anugerah dekan fsr april 2011. ianya telah dirasmikan oleh tnc akademik uitm, prof dr azni zain ahmed.

tnc tiba lewat sedikit kerana beliau telah sebuah majlis sebuah fakulti lain di kelab berhampiran. walau pun amjlis bermula agak lambat sedikit menanti kehadiran tnc, kami berterima kasih kpd beliau yg berada sehingga majlis tamat selepas jam 11malam. terima kasih prof.

saya tidak memenangi sebarang hadiah utk cabutan bertuah. tiada rezeki. tetapi hadiah bg saya pada majlis tadi adalah melihat kegembiraan para pelajar yg pernah saya berkongsi ilmu akan tamat pengajian mereka dgn jayanya.

kegembiraan seorang pendidik dan pembimbing adalah senyuman, ucapan terima kasih dan kejayaan pelajar yg berjaya menamatkan pengajian mereka.tahniah drpd saya kpd mereka yg akan tamat pengajian di fsr pada sesi ini. tahniah juga kpd para pemenang anugerah dekan. saya doakan agar anda semua sentiasa mendapat rahmat Allah.

4 ulasan:

a R a i berkata...

saya pun doakan En Bad agar sentiasa dirahmati dan dimurahkan rezeki ole Nya.

saye pun xdpt jugak cabutan bertuah tu. xbertuah kot. hehe...

kite jumpe next sem utk majlis kami plak. :)

En Bad smlm mkn ke x? tgk dok merayau2 dr meja ke meja jek. hehe

cebad berkata...

alhamdulillah, saya masih boleh makan. saya ke meja2 utk makan sikit2 bersama pelajar2 saya. terima kasih kpd yg sudi berkongsi makanan mereka dgn saya

olie_8 berkata...

tQ sir atas ilmu yg di berikan dan masih sudi ke meja kelas kami..thanx sir..~ =)
harap dpt lg belajar dgn sir bila kami di degree nnti

cebad berkata...

terima kasih. insyaallah