Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 11, 2011

Minggu Terakhir Sem Januari 2011

minggu ini adalah minggu ke 14 pengajian sem januari 2011. ianya juga minggu terakhir utk sem ini. minggu hadapan, pada hari rabu akan bermula peperiksaan akhir untuk pelajar diploma.

begitu cepat masa berlalu pada setiap semester. bagi pelajar diploma, sem baru akan bermula pada 30mei 2011. tetapi bagi pelajar sarjana muda, sem baru akan bermula pada 12 sep 2011. maka pelajar sarjana muda akan mempunyai satu cuti sem yg panjang hampir 3bulan 2minggu atau bersamaan 15 minggu.

minggu terakhir sem adalah minggu menyimpulkan sem. jika ujian belum buat, akan dilakukan. tugasan disempurnakan dan dihantar utk disemak. maka bagi pensyarah2, minggu ini bermakna utk menyemak kerjakursus pelajar,

bagi saya, minggu ini juga saya cuba sempurnakan perpindahan dari ined ke jim. insyaallah, saya akan dpt selesaikan pemunggahan barang2 saya.

1 ulasan:

nur berkata...

Takpe, Ce Bad, agak2 taknak amik, serahkan ngan kita orang, pandai2 la kita orang nak wat pe pastu.haha.. Tinggalkan staf cam tu je, x de hai2 bye2...ishhh2...camne tu