Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, April 09, 2011

SRW 655 Jan 2011

sem ni saya ada 2 pelajar sr221, 7 pelajar sr 223 dan 2 pelajar epjj utk srw 655. amanah tugasan saya sepatutnya 5 utk pelajar sepenuh masa, ttp hanya diberi 3 shj. maka ini bermakna 3 pelajar saya seliakan secara kerana uitm.

utk sem hadapan saya baru mempunyai 2 pelajar yg datang jumpa saya. jika hanya perlu menyelia 2 orang shj bermakna amat berbeza beban saya menyelia tesis pelajar berbanding sem ini.

saya cuba pastikan pelajar2 srw655 saya hantar salinan hardcover pada minggu pertama peperiksaan. ianya utk memudahkan saya dan para pelajar. fakulti hanya perluka pelajar jumpa penyelia 3 kali shj. tetapi saya mestikan pelajar saya jumpa saya sekurang2nya 7kali. kalau yg jumpa minima 7x = A-, 6x = B+, 5x = B, 4x = B-, 3x = maksima C+ ajelah.

pilihan telah saya beri. keputusan di tangan pelajar. lebih kerap pelajar jumpa saya maka saya yakin mereka sebenarnya melakukan tesis tanpa mengupah orang lain. saya ingin pastikan pelajar saya belajar membuat tesis.

Tiada ulasan: