Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, April 09, 2011

Pejabat Baru

awal pagi saya di pejabat tnc jim. saya serahkan surat jawapan penerimaan pelantikan oleh nc. kemudiannya saya ke tingkat 20, menara 2 kompleks s&t uitm.

agak lama juga saya tunggu lif utk ke tingkat 20. hampir 20 minit. mungkin sebab tak biasa dgn sistem lif yg terlebih canggih. saya ke pejabat baru saya utk mengenali staf baru saya. alhamdulillah, penolong pendaftar adalah seorang yg proaktif. begitu juga mereka yg sempat saya ketemu. dan saya mungkin perlukan beberapa staf lagi spt penolong pendaftar dan pegawai eksekutif. sudah ada yg menawarkan diri kpd saya. terima kasih.

saya sudah maklumkan kpd keempat2 (tak silap saya) tnc perubahan tempat tugas saya.yg terakhir adalah kpd tnc akademik semasa majlis pra graduan fsr. ianya satu 'courtesy' utk memudahkan saya menjalankan tugas dan tanggungjawab saya.

Tiada ulasan: