Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 11, 2011

Tajuk-Tajuk SRW655

disenaraikan tajuk2 utk mereka yg ingin diselia oleh saya bg srw655:
1. Burnout
2. Motivation
3. Leadership Style
4. Financial Statement v Budget
5. Job Satisfaction

saya lebih minta menyelia topik2 berkaitan burnout. ianya ada kaitan negatif dgn produktiviti. sebenarnya, kesemua topik ada kaitan dgn produktiviti. tetapi burnout mempunyai hubungan negatif dgn produktiviti.

jika ada yg inginkan saya sebagai penyelia, sila berjumpa saya dahulu utk menilai kesesuaian kita bekerjasama.

Tiada ulasan: