Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 07, 2011

Program SAP dan UiTM

semalam saya di cyberjaya. saya di cyberjaya lodge and spa mewakili uitm bersama seorang lagi dari pejabat jaringan industri dan masyarakat.

kami hadir utk sebuah program anjuran msc dan kpt. ianya berkaitan prgm perisian sap, sebuah perisian yg amat popular di dunia. dan ipt dipelawa utk mengadakan jalinan bersama sap melalui latihan dlm penggunaan sap oleh pelajar2 ipt.

saya ada tahu sikit tentang sap. ianya semasa saya menjadi perunding di sektor swasta dahulu. tetapi saya bukan dikalangan mereka yg dipilih utk mengikuti latihan dlm sap. saya terlibat dgn perisian lain.

perisian sap adalah berkaitan membuat keputusan utk perniagaan. perisian ini membantu memproses maklumat utk membolehkan pembuat keputusan membuat keputusan dgn cepat dan tepat. saya mencadangkan kpd bos saya utk uitm menghantar pelajarnya belajar sap. ada yg berminat?

Tiada ulasan: