Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 13, 2011

Tidak Menyumbang?

ada beberapa orang marah kepada saya. 'cebad sepatutnya balik ke fakulti dan menyumbang kpd fakulti'. bukan seorang dua, tetapi beberapa orang.

mereka yg berkata sedemikian kpd saya adalah mereka yg tidak mengucapkan tahniah kpd saya sempena pelantikan saya oleh nc uitm. ianya adalah mesej kpd nc bhw pelantikan beliau tidak tepat. pemilihan oleh tnc jim tidak tepat. persetujuan ketiga2 tnc lain adalah silap. boleh saya maklumkan kpd jke tanggapan mereka yg mengatakan saya tidak menyumbang kpd fsr?

saya tidak berupaya menyumbang kpd fakulti jika saya tiada di fakulti? pi lah tengok susunan pingat iid 2010se yg dipamerkan di dlm bilik dekan. drpd keempat2 pingat - 1 emas, 1 perak dan 2 gangsa, satu saya sebagai ketua kumpulan, dan yg lain2nya saya sebagai ahli. pada 2010 drpd 7 penyertaan di iid pada 2010, saya sama ada sbg ketua atau ahli kumpulan mendapat 6 pingat ( 1 emas, 2 perak, 3 gangsa).

ini mengingatkan saya kpd perbualan saya dgn 2 rakan sefakulti semalam. 'cebad, kat fakulti tu ramai yg cuma pandai cakap shj. cebad lain, cakap dan buat. iid adalah contohnya'. terima kasih kpd mereka yg masih mempunyai keyakinan terhadap saya.

3 ulasan:

olie_8 berkata...

sabar byk2 sir..kami student2 doakan untuk semua pensyarah..
all the best sir~ =)

cebad berkata...

terima kasih. saya masih hutang surat penghargaan kpd anda dan 2 kawan anda. bila agak2 boleh ambil daripada saya?

olie_8 berkata...

bila2 pun blh sir..adika dan yazid mmg ada di UiTM..sir blh bagi pada mereka