Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 12, 2011

Hari Terakhir Kuliah Jan 2011

petang tadi selesai tugas saya memberi kuliah utk sem ini. pada sem ni, kelas saya pada hari isnin dan selasa shj utk pelajar sepenuh masa. tp saya berjumpa juga dgn pelajar2 tesis yg saya selia pada hari2 selain isnin dan selasa.

pada sem ini, saya mempunyai seramai 28 pelajar srb201, 58+62=120 pelajar sps550. jadi pelajar saya yg mengikuti kuliah dgn saya pada sem ini adalah 148pelajar. pelajar tesis 11orang dan pelajar srb201 epjj seramai 9orang. dan saya perlu selesaikan penilaian kerja kursus sebelum peperiksaan mereka.

saya harapkan kuliah saya adalah satu perjalanan (journey) mencari ilmu bagi pelajar2 saya. saya maklumkan kpd mereka yg saya cuba masukkan elemen2 kaunseling dlm pengajaran dan pembelajaran bersama saya.

saya harap pelajar2 saya akan menduduki peperiksaan dgn jujur dan ikhlas. janganlah cuba melakukan larangan semasa peperiksaan yg boleh menjejaskan anda. saya tidak ajar plagiarisma, meniru, mencuri, rasuah, pecah amanah.

Tiada ulasan: