Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 20, 2011

Tahniah Prof Zaini

alhamdulillah, pada 18 apr yg lalu, seramai 18 pensyarah uitm dinaik pangkat menjadi profesor. diantaranya adalah prof dr zaini, timb naib canselor penyelidikan & inovasi uitm. beliau pernah menjadi dekan fakulti pengurusan perniagaan uitm sebelum menjawat penolong naib canselor antarabangsa uitm.

saya bertugas di bawahnya utk projek taman negara setelah prof rahmat ke india. dan saya juga turut bertugas bersamanya sebagai ahli lembaga koperasi uitm. beliau sebagai pengerusi sementara saya sebagai penolong setiausaha.

tahniah juga kpd mereka yg lain yg turut menjadi profesor. hanya setelah mendapat pangkat profesor barulah layak dan sesuai dipanggil profesor. seorang prof madya tidak boleh dipanggil sebagai prof. maka mereka yg mempunyai phd akan dipanggil dr jika mereka adalah prof madya dr. ada kawan yg punyai phd tetapi rendah diri dan ingin dipanggil dgn namanya shj. bos baru saya memaklumkan kami utk memanggilnya dgn namanya shj. tapi saya maklumkan, 'maaf puan, kami dah biasa. kami tak selesa nak panggil puan dgn nama puan shj.'

Tiada ulasan: