Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 15, 2011

Mesyuarat Bersama Pengarah dan Staf Kebolehpasaran Graduan

petang semalam saya hadir ke mesyuarat bahagian kebolehpasaran graduan yg dipengerusikan oleh pengarahnya. beliau memperkenalkan kedua2 ketua di bahagiannya kpd staf2nya.

ianya mesyuarat pertama drpd 3 mesyuarat dijadualkan di jim. selepas bahagian kami, mesyuarat bahagian akademia dan industri yg dipengerusikan oleh pengarahnya. matlamat kedua2 mesyuarat adalah persediaan utk mesyuarat bersama tnc jim pada selasa hadapan.

antara yg dibincangkan adalah program2 berkaitan kebolehpasaran graduan uitm. sesuai dgn jawatan sbg ketua mobiliti dan latihan industri pelajar, maka program2 adalah utk meningkatkan kebolehpasaran graduan uitm melalui mobiliti pelajar ke ipt antarabangsa dan latihan industri di tempat2 yg akan meningkatkan kebolehpasaran graduan uitm.

terdapat program melibatkan kpt. terdapat program melibatkan syarikat2 antarabangsa. memang saya akan perlu 'mobile' banyak dgn jawatan ini. seperti kata pengarah saya, 'kita akan jadi salespersons untuk market graduan uitm'. dan elok jika waktu kuliah saya di fsr lepas waktu pejabat. insyaallah.

1 ulasan:

nur berkata...

Kan dah cakap, lepas ni Ce Bad semakin buzy, camne nak jumpa Ce Bad, if ada problem