Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 08, 2011

ICFC 2011

alhamdulillah, telah selesai hari pertama ICFC 2011. jadual pada tahun ini hampir sempurna berbanding tahun lepas dimana bermula lambat 30minit.

vvip kali ini adalah kpn. nc turut hadir sebagai penaung walaupun tiba dari luar negara pada jam 1 pagi tadi. saya bertanyakan kpd pegawai khasnya bagaimana nc menjaga kesihatan beliau.

pada tahun ini saya kira saya naik pangkat sikit. tahun lepas jaga kereta dan vvip. tahun ini jaga vvip shj. maka sehingga nc meninggalkan hotel tarik orang (pullman), saya berlari naik dan turun tangga supaya berada di tempat sebelum vvip.

saya memaklumkan sebahagian perjalanan majlis kpd pengiring kpn dan nc. alhamdulillah, hanya adc kpn shj yg berada dlm dewan. pengiring2 lain berada di luar dewan dan memerhatikan gerakan saya drpd mula sampai akhir. saya berpeluang menjadi 'lead' ke dlm dewan dan ke luar dewan utk kpn. penjaga badan yg tua.

tahniah kpd prof nun dan jwtnkuasa icfc 2011. terima kasih sudi menjemput saya utk menjadi jaga spt biasa.

Tiada ulasan: