Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 15, 2011

Kursus PhD Methodology

bermula 13jun sehingga 17jun, saya hadir ke kursus anjuran ilqam utk mereka yg akan mengambil phd. saya sepatutnya hadir pada kursus bulan lepas ttp kerana bertugas, terpaksa ditangguh. terima kasih kpd sahabat2 di ilqam yg sudi membenarkan saya mengikuti kursus pada minggu ini.

terdapat 2kumpulan. kumpulan s&t dan kumpulan sains sosial. kumpulan ss hampir 100 peserta. kumpulan s&t saya anggarkan hanya separuh drpd peserta ss. 3 pensyarah fsr dlm kumpulan ss dan hanya encik bull shj wakil fsr dlm kumpulan s&t. sekali sekala saya mendengar ceramah di s&t. kedua2 kumpulan mendapat penceramah yg amat memotivasikan peserta.

semalam, prof nun di ss. pagi tadi prof shidah dan prof normah pula dr fak perakaunan berkongsi pengalaman phd bersama kumpulan ss. ketiga2 mereka adalah bekas pensyarah saya. dan mereka diantara mereka yg memotivasikan saya utk meneruskan pengajian ke peringkat phd. terima kasih prof. insyaallah, saya akan tamatkan phd saya secepat yg terdaya. dr badr, best jugak bunyinya.

Tiada ulasan: