Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Jun 11, 2011

Koperasi dan Ahli

pagi semalam berlangsung mesyuarat agung tahunan (mat) ke 27 koperasi uitm bhd (kuib). koperasi ini lebih dikenali sbg koperasi kedai buku sbb perniagaan utama adalah melalui kedai buku.

kedai buku koperasi terletak di depan ptar 1. harapan ahli lembaga koperasi adalah supaya kuib akan menjadi lebih besar dan terkenal drpd koperasi um yg mengurudkan pekan buku um. saya impikan semoga canselor dan pro canselor uitm akan kerap ke kedai buku uitm utk mencari buku sbgmana pro canselor um ke pekan buku hampir setiap bulan.

selain drpd menjual buku dan alatan tulis, kuib juga menguruskan kafetaria di menara saas dan di kampus puncak alam, puncak perdana dan kuala pilah. kuib akan lebih maju jika ahli2 sentiasa memberi sokongan dgn membeli keperluan mereka di kedai2 kuib. jika ahli kurang menyokong dgn membeli barangan kuib, bagaimanakah koperasi nak untung?

jom, sama2 kita ke kuib utk menjadikan ianya koperasi terbesar di kalangan ipt di malaysia. kuib di hatiku kerana ia adalah antara lambang akademik kita.

Tiada ulasan: