Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Jun 06, 2011

SPS233 Mei2011

tadi saya mulakan kuliah bersama pelajar sr113 part 5 untuk kursus sps233. pada asalnya saya tidak dimaklumkan bhw kod ini masih lagi ditawarkan.

tetapi pada minggu lepas jam 5ptg saya dimaklumkan kp 113 (pada masa tersebut) bhw kod ini masih ditawarkan dan kuliah telah bermula pada pagi isnin hari tersebut. walau pun tugas dan tanggungjawab makin bertambah di uitm, tetapi saya bersetuju utk mengajar sps233. ianya berkaitan tanggungjawab. ianya berkaitan persahabatan.

tadi beebrapa pelajar tiada kerana terlibat dlm sukma, sipma. walau bagaimana pun, pelajar yg hadir amat tekun ingin berkongsi ilmu dlm perakaunan dgn saya, cuma saya tiada direct projecter berbanding sem2 lepas. maka saya gunakan ohp shj.

adalah tanggungjawab bersama utk pelajar berjaya dlm pembelajaran sps233. kedua pihak, pensyarah dan pelajar perlu ingin memajukan diri dlm pengetahuan perakaunan. insyaallah, jika hendak seribu daya

Tiada ulasan: