Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Jun 03, 2011

Jemputan



pelbagai jemputan pernah saya terima utk pelbagai majlis. petang tadi saya terima jemputan ke icfc 2011 di pullman hotel, putra jaya pada 8-9Jun. saya menggantikan bos saya yg bercuti. utk program saya, saya juga dijemput sbg jaga. jadi saya akan jadi vvip dan jaga vvip.

petang tadi juga saya terima sampul surat logo ydpa dan datu paduka maharaja lela. begitu juga adik saya. kad jemputan dan pas masuk berwarna kuning. kami dibenarkan tiba sebelum tpm di istana negara. ianya jemputan utk hadir ke jamuan teh sempena ulang tahun keputeraan rasmi ydpa.

sebelum ini, saya ditanya sama ada saya akan mewakili uitm sbg wakil tnc jim. saya berbelah bagi. ianya satu majlis yg saya tak pernah hadir. tetapi saya tidak sihat sejak sebelum ke taman negara pada sabtu lepas. maka saya berkemungkinan besar tidak dpt memenuhi jemputan ke istana negara. ampun tuanku

Tiada ulasan: